„KL Gusen jako miejsce eksterminacji Polaków" | wyniki konkursu - Instytut Pileckiego

„KL Gusen jako miejsce eksterminacji Polaków" | wyniki konkursu

Znamy już wyniki! Sprawdź, czy otrzymałeś jedno ze stypendiów.

31 stycznia 2019 r. Instytut Pileckiego ogłosił konkurs na stypendia naukowe w projekcie KL Gusen jako miejsce eksterminacji Polaków.

Przedmiotem konkursu były cztery stypendia naukowe w wysokości 1500 – 2000 zł przyznawane na okres od maja 2019 r. do października 2020 r. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym za udział w konkursie i złożenie wniosków.

Komisja konkursowa dokonała oceny aplikacji oraz odbyła rozmowy z wybranymi kandydatami.

Wyłonionych zostało trzech stypendystów, którzy otrzymają stypendium naukowe w wysokości 1500 zł netto miesięcznie w okresie od maja 2019 do października 2020 r.:

Temat 1. Polscy więźniowie w KL Gusen  

  • Mgr Daria Czarnecka
  • Mgr Jerzy Grzelak

Temat 2. Stan pamięci o KL Gusen w społeczeństwach polskim i austriackim

Nie przyznano stypendium

Temat 3. KL Gusen w dyskursie medialnym

  • Mgr Anna Przybyll

Serdecznie gratulujemy laureatom konkursu i życzymy powodzenia w realizacji zadań!

2020

  • Pilecki Institute short-term research grant

    Grant

    Pilecki Institute short-term research grant

    We are looking for researchers worldwide, representing disciplines in the humanities and social sciences to carry out their own research projects and who will contribute with their approaches, perspectives and new ideas.

  • Results of the call for short-term research grants

    Grant

    Results of the call for short-term research grants

    The Pilecki Institute is very pleased to announce the results of our first call for applications for the short-term research grants program.

2019

  • Pilecki Institute Short-Term Research Grant 2019

    Grant

    Pilecki Institute Short-Term Research Grant 2019

    The Pilecki Institute Short-Term Research Grant is tailored specifically for MA and PhD students seeking an opportunity to carry out research in Poland aimed towards completing their dissertations.