Informacja o wynikach Konkursu stypendialnego na stypendia naukowe 2023 w Berlinie - Instytut Pileckiego

Informacja o wynikach Konkursu stypendialnego na stypendia naukowe 2023 w Berlinie

Wyniki naboru do Programu stypendialnego na projekty naukowe, edukacyjne i kulturalne z zakresu badań nad XX wiekiem (edycja 2023).

Berlin, 15 maja 2023

Wyniki naboru do Programu stypendialnego
na projekty naukowe, edukacyjne i kulturalne z zakresu badań nad XX wiekiem (edycja 2023).

W dniu 15.05.2023. Jury w składzie Hanna Radziejowska, Mateusz Fałkowski, Karolina Głowińska, Eva Jakubowska spotkało się w celu wyboru stypendystów, którzy ubiegli się o jego przyznanie w naborze na rok 2023.

Ocenie podlegały aplikacje nadesłane do dnia Jury zapoznało się z aplikacjami wysłanymi drogą mailową przed spotkaniem i każdemu z projektów przyznało swoje głosy. Podczas spotkania online każdy z obecnych członków komisji zgłosił swoich faworytów po czym wspólnie omówiono, oceniono i wybrano finalistów.

Mariia Shevchenko

Harriet Phillips

Olena Kondratiuk

Yaryna Lazar

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za nadesłane aplikacje a zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

2020

  • Pilecki Institute short-term research grant

    Grant

    Pilecki Institute short-term research grant

    We are looking for researchers worldwide, representing disciplines in the humanities and social sciences to carry out their own research projects and who will contribute with their approaches, perspectives and new ideas.

  • Results of the call for short-term research grants

    Grant

    Results of the call for short-term research grants

    The Pilecki Institute is very pleased to announce the results of our first call for applications for the short-term research grants program.

2019

  • Pilecki Institute Short-Term Research Grant 2019

    Grant

    Pilecki Institute Short-Term Research Grant 2019

    The Pilecki Institute Short-Term Research Grant is tailored specifically for MA and PhD students seeking an opportunity to carry out research in Poland aimed towards completing their dissertations.