Moje miasto. Moja historia | rekrutacja koordynatorów lokalnych - Instytut Pileckiego

Moje miasto. Moja historia | rekrutacja koordynatorów lokalnych

Chcesz stworzyć historyczną grę miejską? Ważne dla twojego regionu postacie lub wydarzenia z lat 1939 – 1989 zasługują na upamiętnienie? Prowadzisz fundację, dom kultury, drużynę harcerską lub grupę rekonstrukcyjną? Nasz projekt jest właśnie dla ciebie!

Instytut Pileckiego od 2018 roku prowadzi projekt MOJE MIASTO. MOJA HISTORIA, który ma na celu przypominać o postaciach i wydarzeniach istotnych z perspektywy regionalnej, a także aktywizować społeczność lokalną.

W ramach projektu zespoły wolontariuszy (pod opieką koordynatorów) biorą udział w serii warsztatów i szkoleń, a następnie tworzą i realizują gry miejskie poświęcone historiom, jakie rozegrały się w ich miejscowościach w latach 1939 – 1989.

Kim jest koordynator lokalny? To osoba, która odpowiada za:

  • zebranie i prowadzenie zespołu wolontariuszy (od trzech do czterech osób w wieku 15-20 lat);
  • zaprojektowanie gry wraz z wolontariuszami;
  • promocję gry;
  • zrealizowanie gry do połowy czerwca 2020 roku.

Zespoły wolontariuszy zakwalifikowane do projektu wezmą udział w szkoleniu, które zostanie zorganizowane w siedzibie Instytutu Pileckiego. Podsumowanie projektu nastąpi w czerwcu 2020 roku w Warszawie.

Rekrutacja koordynatorów trwa od 21 lutego 2020 do 14 kwietnia 2020. Jeżeli chcesz wziąć udział w projekcie, wypełnij i wyślij formularz (kliknij tutaj).

Wyniki pierwszego etapu rekrutacji zostaną ogłoszone 17 kwietnia 2020, z kolei wyniki rozmów kwalifikacyjnych do 24 kwietnia 2020

W razie wątpliwości albo pytań prosimy o kontakt z koordynatorem projektu, Michałem Gawriłowem: m.gawrilow@instytutpileckiego.pl, tel. 502 955 182.

Zobacz także