Instytut Pileckiego to nie tylko nowoczesna instytucja prowadząca działalność badawczą i kulturalną, ale przede wszystkim ludzie pełni pasji i zaangażowania, którzy zdają sobie sprawę z wagi realizowanych projektów. Poszukujemy osób, które tak samo jak my interesują się historią, które doceniają znaczenie wydarzeń kulturalnych. Ludzi, którzy razem z nami będą chcieli wypełniać naszą misję popularyzacji historii Polski i doświadczenia XX wieku nie tylko w kraju, ale i za granicą.

 

Główne zadania:

 

  • udział w tworzeniu i realizacji strategii promocyjnych Muzeum Obławy Augustowskiej – Oddziału Instytutu Pileckiego obejmujących wydarzenia kulturalne, naukowe i popularyzatorskie z obszaru historii i kultury pamięci;

  • opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;

  • reprezentowanie Muzeum w komunikacji zewnętrznej, w tym kontakty z mediami;

  • prowadzenie bazy kontaktów oraz utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi partnerami, w tym z mediami;

  • zarządzanie mediami społecznościowymi;

  • udział w projektowaniu graficznych oraz wizualnych opraw wydarzeń promocyjnych;

  • rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum;

  • inicjowanie i koordynowanie działań we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Instytutu;

  • monitorowanie skuteczności działań promocyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień.

 

Od kandydatów oczekujemy:

 

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, reklama, marketing, filologia polska lub pokrewne);

  • co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego specjalisty w obszarze marketingu, komunikacji i PR w agencji, firmie lub instytucji kultury;

  • bardzo dobrej organizacji pracy i kreatywności;

  • umiejętności działania pod presją czasu i pracy w zespole;

  • wysokiej odporności na stres;

  • dyspozycyjności;

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;

  • samodzielności i odwagi w kreowaniu nowych rozwiązań.

 

Mile widziane:

 

  • doświadczenie w realizacji projektów o tematyce historycznej i/lub kulturalnej;

  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury i sztuki.

 

Co oferujemy:

 

  • umowę o pracę;

  • ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu kultury i historii;

  • możliwość współpracy w małym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach naukowych, popularyzatorskich i kulturalnych.

 

Prosimy  o  przesłanie  CV oraz próbki własnego tekstu o charakterze promocyjnym dotyczącego wybranego wydarzenia historycznego (do 1000 znaków ze spacjami) na adres: rekrutacja@instytutpileckiego.pl do 8 września 2021 r. 

 

Prosimy o wpisanie w tytule wiadomości „Rekrutacja – Specjalista do spraw komunikacji i public relations”.

 

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Instytut Solidarności i Męstwa im. W. Pileckiego z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

 

Informujemy, że Administratorem danych jest Instytut Solidarności i Męstwa im. W. Pileckiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Foksal 17. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.