Specjalista do spraw komunikacji i public relations w Muzeum Obławy Augustowskiej – Oddziale Instytutu Pileckiego - Instytut Pileckiego
Specjalista do spraw komunikacji i public relations w Muzeum Obławy Augustowskiej – Oddziale Instytutu Pileckiego
Instytut Pileckiego to nie tylko nowoczesna instytucja prowadząca działalność badawczą i kulturalną, ale przede wszystkim ludzie pełni pasji i zaangażowania, którzy zdają sobie sprawę z wagi realizowanych projektów. Poszukujemy osób, które tak samo jak my interesują się historią, które doceniają znaczenie wydarzeń kulturalnych. Ludzi, którzy razem z nami będą chcieli wypełniać naszą misję popularyzacji historii Polski i doświadczenia XX wieku nie tylko w kraju, ale i za granicą.
Główne zadania:
-
udział w tworzeniu i realizacji strategii promocyjnych Muzeum Obławy Augustowskiej – Oddziału Instytutu Pileckiego obejmujących wydarzenia kulturalne, naukowe i popularyzatorskie z obszaru historii i kultury pamięci;
-
opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
-
reprezentowanie Muzeum w komunikacji zewnętrznej, w tym kontakty z mediami;
-
prowadzenie bazy kontaktów oraz utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi partnerami, w tym z mediami;
-
zarządzanie mediami społecznościowymi;
-
udział w projektowaniu graficznych oraz wizualnych opraw wydarzeń promocyjnych;
-
rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum;
-
inicjowanie i koordynowanie działań we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Instytutu;
-
monitorowanie skuteczności działań promocyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień.
Od kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, reklama, marketing, filologia polska lub pokrewne);
-
co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego specjalisty w obszarze marketingu, komunikacji i PR w agencji, firmie lub instytucji kultury;
-
bardzo dobrej organizacji pracy i kreatywności;
-
umiejętności działania pod presją czasu i pracy w zespole;
-
wysokiej odporności na stres;
-
dyspozycyjności;
-
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
-
samodzielności i odwagi w kreowaniu nowych rozwiązań.
Mile widziane:
-
doświadczenie w realizacji projektów o tematyce historycznej i/lub kulturalnej;
-
doświadczenie w pracy w instytucjach kultury i sztuki.
Co oferujemy:
-
umowę o pracę;
-
ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu kultury i historii;
-
możliwość współpracy w małym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach naukowych, popularyzatorskich i kulturalnych.
Prosimy o przesłanie CV oraz próbki własnego tekstu o charakterze promocyjnym dotyczącego wybranego wydarzenia historycznego (do 1000 znaków ze spacjami) na adres: rekrutacja@instytutpileckiego.pl do 8 września 2021 r.
Prosimy o wpisanie w tytule wiadomości „Rekrutacja – Specjalista do spraw komunikacji i public relations”.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Instytut Solidarności i Męstwa im. W. Pileckiego z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Instytut Solidarności i Męstwa im. W. Pileckiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Foksal 17. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.